Translate

יום שני, 10 בספטמבר 2012

השבוע שלי בחפירה- My week in long speech

אאוטפיט, חפירות והתחדשויות (:

 אני ויובל מכירות מכיתה א' וחברות מאוד טובות עד היום. המשפחות שלנו זה כמו משפחה אחת גדולה, וכשאחותה מתחתנת זו סיבה ענקית למסיבה! אז חינה כבר הייתה, חתונה הייתה, וזה האאוטפיט למסיבת "אחרי מקווה" של יסמין (: זו הייתה מסיבה של בנות בלבד, והיה כיף לא נורמלי. מלא אוכל של בנות (פשטידות וסלטים), יין והמון צחוקים. אני ואמא הכנו פוקצ'ות וכ-מו-בן שהיא הצליחה לשפוך עליי את הבלילה (אל דאגה רוני, מכנסייך לא נפגעו!)... אז איזה מזל שהספקתי להצטלם קודם לכן P:



התמונות יצאו ממש כתומות משום מה, וככל שניסיתי לשפר להן את הצבע כך רק הפכתי אותן ליותר תפוזיות ! אז עמכם הסליחה חברים, אני לא באמת ג'ינג'ית...
סנדלי עקב- פוראבר21
מכנס קצר- בהשאלה מרוני
חולצת תחרה עם צווארון פיטר פן- חנות עלומת שם בפאתי תאילנד
שעון- רוני (כפרה עלייך) קנתה לי בהודו.

התחדשויות:
10 בבוקר, שרון מתקשרת אליי בהיסטריה כי היא -חייבת- ללכת לסקופ לקנות נעלי עקב והיא צריכה שאני אבוא איתה. אוקיי, אופייני. הפאנץ'- חזרנו משם עם כללללל דבר אחר, חוץ מנעלי העקב שהיא רצתה D: (עידוד עצמי- לפחות לא קניתי עוד נעליים!).
הפתעת היום: בד"כ אני לא סובלת את הסחורה של דיוטי מוטי (חנות בגדים זולה וטרנדית שכל אשדודית מכירה) וגם הפעם ראיתי שם די הרבה זבלה טרנדית באיכות של קרטון רטוב. בדים דהויים, קצוות פרומים ושרוולים מתפוררים, וזה רק על קצה המזלג :D אבל אני חייבת לומר שהפעם, הופתעתי לגלות שיש שם כמה דברים בהחלט נאים! ובין ג'אנק לג'אנק, אפילו רכשתי כמה פריטים!







2 גופיות פפלום שיושבות מדהים על הגוף, שמרוב שאהבתי את הגזרה לא יכולתי לקנות רק אחת. את הכחולה חנכתי בשבת האחרונה בבר המצווה של בני הדודים שלי והלבנה תיחנך ככל הנראה בראש השנה, אם אני אצליח לעמוד בפיתוי ללבוש אותה עד אז :) כל אחת עלתה 40 שקלים.

ג'ינס קרעים בהיר בגזרת סקיני, יושב קצת רחב על הגוף (למרות שהוא מידה 24!! הזוי ביותר) וקצת בויפרנד ואני מתה על הנונשלנטיות שלו. עלה 50 שקלים. אני עוד צריכה לחשוב איך לשלב אותו כי הוא לא בדיוק מתאים לסגנון הרגיל שלי ולבגדים שיש לי (אני הרבה יותר בחורה של חצאיות עיפרון, שמלמלות אלגנטיות וכו', והג'ינס הזה לגמרי זועק "גופיית סבא בעל האש"!) אבל אני מאמינה שאני אצליח במשימה... מקסימום קצת כאב עיניים בשבילכם :)

קיבלתי במתנה יחד עם הגופיות 2 חגורות ניטים, שהיו נראות מזעזע על הקולב עם הגופיות (מי שם פפלום עם חגורת ניטים?!) אבל לחוד הן מתקבלות בברכה :)



וידוי- גם אני מנויה עכשיו בחדר כושר! למרות הצהרותיי שאני מנסה להתחמק ככל האפשר מספורט, הספקתי ללכת כבר פעמיים, והסבל היה הרבה פחות קשה משדמיינתי ! ;) הצמידו לי מדריך מקסים בשם דור ואני מקווה שמעתה והלאה אני אפסיק להיות פדלאונת...



אגב, הייתי השבוע במיונים לצבא בת"א, ויש לי רק דבר אחד לומר- התחנה המרכזית של ת"א היא סיוט! חיפשתי במשך חצי שעה את קו 174 של אגד כדי להגיע למנחם בגין ול-א מצאתי, כל השומרים מכל הכניסות ניסו לעזור לי (כולל הרוסי שלא ידע עברית) ורק בלבלו אותי עוד יותר, הסודנים שישבו בכל פינה וקראו לי "אירנה בואי לפה" גם לא ממש תרמו לעניין, והכי גרועה זו הפרחה עם הקליפס שישבה במודיעין של אגד וכיוונה אותי 3 פעמים, כל פעם לקומה אחרת, כדי למצוא את הקו הזה. וכל פעם שחזרתי אליה נואשת היא דיברה איתי כ"כ לאט כאילו שאני מפגרת (תעלי. לקומה. שבע. פ-ס-ד-ר? פה. קומה. א-ר-ב-ע ). מזל שבסוף גאל אותי מייסוריי איזה מוכר מהקיוסק ליד, שפשוט נכנס לאוטובוס של סופרבוס ואמר לנהג לעשות לו טובה ולהוריד אותי קרוב. או-אז גייסתי לעזרתי את גברת שחר (אישה מופלאה עם כישורים של גבר שפשוט יודעת הכל!) והיא כיוונה אותי כמו שצריך בקולה הסמכותי ;) מזל שיש אנשים טובים בעולם הזה!

שיהיה המשך שבוע נעים!!
אריאל :)

2 תגובות:

  1. חחחחחחחחח אני צוחקת פה בקול רם יקירתי.
    השבוע שלך נשמע פי 1000 יותר אדיר ומגניב משלי... פעם באה תכללי את נס ציונה בתוכניותיך;-)

    השבמחק
  2. אחלה בלוג!ממש אהבתי:) את מוזמנת להיכנס להציץ גם אצלי:)
    http://bfshion.blogspot.co.il/2012/09/httplookbook.html

    השבמחק