Translate

יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

my summer heels collection ! אוסף נעלי העקב הקיצי שלי :)

כראוי לשמו של הבלוג, "גברת עקבים" בתרגום חופשי, אני מטורפת על נעליים ועל נעלי עקב בפרט. יש לי ארון גדול של נעליים (שהחברות הנצלניות שלי אוהבות לבוא לבקר בו (; ) והרבה הרבה זוגות... והדבר הכי טוב בכל זה הוא שרוב רובו בכלל לא יקר, רובן הגדול של הנעליים עלו פחות ממאה שקלים כשקניתי אותן (הרבה פחות)! אני לא מאמינה בקניות יקרות, אני לא חושבת ש"2 זוגות ב-400" זו מציאה ויותר נהנית לראות "כל החנות עד 80 שקלים" D:... למרות זאת אני יודעת לבחור את הנעליים האיכותיות במחירים האלה ולשלוף אותן בין כל הבררה (; כמו כן, כבר הזכרתי כאן שתאילנד היא האהבה שלי. כל שנה אני חוזרת משם עם המון מציאות גם בתחום הבגדים והתכשיטים, והזוג הכי יקר שקניתי בתאילנד היה מגפוני עור צבאיים על עקב, שעלו לי בדיוק 600 באט= 60 שקלים.


as the name of my blog, i'm crazy about shoes and especially heel shoes. i have a huge shoes closet (that my friends love to visit in) and a lot of shoes... 
the best thing in my collection is that most of the shoes are really chip, less than 20$! i'm    not believe in high prices and i love sails :P despite this, i know to choose the best and  the most "high quality" shoes from all of the garbage ;)
it's important to say, that because of my trips to Thailand i have a lot of chip&good shoes,  the most expensive shoes that i bought there cost me just 600 bat!!
  
כל הנעליים כולל נעלי חורף, נכון לתחילת 2012... מאז נוספו עוד כמה חברים :)
חשוב לי להזכיר שאין לי בעיות בכפות הרגליים (טפו טפו טפו חמסה חמסה), ושכאשר אני מגיעה הביתה אני ישר חולצת את הנעליים והולכת יחפה כדי לצמצם כמה שיותר את הנזק שעקבים גבוהים+הליכה מרובה יכולים לגרום. נעלי עקב באמת ובתמים נוחות לי, ומה שלא נוח לי נשאר בחנות ולא מגיע אליי הביתה.

i want to say that i  have no medical problems in the foots, but even that i'm taking my heel shoes off at the moment i came home, because of the damage that high heels&walking are causing. heel shoes are really comfortable for me, and what that is'nt comfortable in the store stays in the store. 

אני חושבת שעקבים מחמיאים לכל אישה שמצליחה ללכת עליהם בצורה חיננית (ובלי לצלוע D:), וממליצה בחום לכולן לנסות! כשהולכים נכון, הכל נראה יותר טוב: את נראית תמירה, ארוכה, מוחזקת ומחוטבת יותר, ויחד עם העינטוזים והחזות הזקופה, הביטחון העצמי עולה לשמים... :)
אז שנתחיל? 

i think that every woman could look better with the right heel shoes, if she knows how to walk without to limp :P when you walk in the right way, you are looking taller, longer and skinnier, and the self confidence is growing up with every shake of the ass :) so should we start??

הסנדלים... the sandals

מימין לשמאל:
1) סנדלי רצועות בצבע ניוד מתאילנד מלפני 3 שנים, נוחים בטירוף עם עקב בינוני (בערך 7 ס"מ), מחמיאים לרגל והולכים נהדר עם לק אדום (: עלו 550 באט (כ-55 שקלים).
2)  סנדלי רצועות בצבע ניוד-ורדרד עם פס לאורך (עושה את כף הרגל מהממת!), עקב 8 ס"מ, הזמנתי אותן באינטרנט מFOREVER21 ב-13 דולר (בערך 50 ש"ח).
3+4) סנדלי עקב גבוהים מאוד (הזברה 14 ס"מ, הניוד/שחור 12 ס"מ), עם פלטפורמה קידמית קטנה ומראה שמעדן את הרגל מאוד. קניתי אותן ביחד בSCOOP לפני חודש במבצע של 2 ב-150 (75 שקלים לזוג) ומאז יש לי חשק לבקר שם שוב ושוב!

5) סנדלי קרסול
עלו לי 12 דולר באתר של FOREVER21, אני חורשת עליהם ברמות בל יתוארו D:


6) הרומניות ;): סבתא שלי הפאשניסטה ההונגריה ביקרה ברומניה וקנתה לי את הבובות הרוקיסטיות האלה שמעלפות בחורף עם גרביונים שחורים. השאלה היחידה- למה המדבקה האדומה מסרבת כבר שנה לצאת לי מהנעל?... תודות לפותרים.


הפיפ-טואיות! the peep-toe shoes

2 זוגות ב-75 שקלים, TOGO
1+2) שני זוגות נעלי פיפ טואו זהות בצבעים שונים מTOGO. אני חייבת להודות שאני ממש לא חסידה של TOGO כי הנעליים שלהם ידועות בתור חד פעמיות ומתפרקות, אבל תתפלאו- הזוגות האלה קיימים אצלי כבר 3 שנים, נעלתי כל זוג כמה וכמה פעמים והן מחזיקות מעמד די יפה! החיסרון היחיד שלהן הוא שהן התרחבו למעלה ככה שהן כבר לא מחזיקות את הרגל כמו שצריך... אם למישהי יש רעיון איך לתקן את זה אני אשמח לשמוע (:



 הכחולות: מpayless, עלו 80 שקלים לפי מה אני זוכרת, במציאות יפות בהרבה מאשר בתמונה (:


הקטנות החמודות האלה: נעלי פיפ טואו לבנות עם עקב קטן מקסטרו, עלו 70 שקלים בסוף עונה לפני שנתיים, מושלמות לימים בהן אין כוח לעקב גבוה/ לבילוי עם אנשים קטנים (; 


הפיפ-טואו המסוקסות: עלו לי 15 דולר באתר של FOREVER21 (בערך 60 ש"ח), נוחות בטירוף למרות הגובה, אני מתה על הצורה שלהן ועל גימור הלכה, הן עושות לי הרגשה מדהימה בשנייה P:

הפאמפס ♥♥: the pumps
(נעלי עקב בגזרת סירה)


1+2+3) השלישיה התאילנדית :) בדרך לקניון הפלטינום פלאזה בתאילנד יש שדרת נעליים ברחוב, בה כל הנעליים עד 200 באט (20 ש"ח). אז אם כבר קנית, למה לא לקנות 3 זוגות, באפור, חום וורוד?? :)


4) השפיציות הסגולות:
"אריאל את לא מבינה, היה בוויקאנד כל החנות עד 50 ש"ח, קניתי 4 זוגות נעליים! אה וגם לך קניתי משהו, ב-25 שקלים, מעור!!" את עיניה הנוצצות של אמא אף אחד לא יכול היה לפספס, וכמובן שגם אני נדבקתי בשמחה שלה ונדלקתי P: זוג אהוב עם עקב סביר בגובהו (שיש עליו דוגמה מיוחדת שלא רואים בצילום), שפיץ מעודן וצבע מקסים ומעניין. thank you mami...


5) היפיופות האדומות שלי... נקנו בתאילנד בקניון הפלטינום פלאזה בקומת הנעליים הכי היסטרית בעולם, ב40 שקלים בלבד. אני חולה על נעליים אדומות והכי אוהבת ללבוש שחור ואז לתבל איתן את ההופעה כולה :) בהתחלה התלבטתי בגלל הסוליה שהזכירה לי נעליים של מדריכי טיולים, אבל כשמדדתי ישר הרגשתי בנוחות המפתיעה שלהן והבנתי שזה בזכות הסוליה היציבה, ובינינו, מי מסתכל בסוליה? P:

 6) נעלי קייט מידלטון !
הנעליים היחידות שבאמת אפשר לקרא להן "יקרות", עלו לי 350 ש"ח באלדו כדי להתאים בצורה מושלמת לשמלת נשף הסיום שלי, ומאז נחרשות בכל פעם שבא לי להיראות נסיכותית :)

 7) הפאמפס הפאייטיות- אחד הזוגות האהובים עליי, נעלי עקב קלאסיות אבל עם טאץ' מודרני ;) בת דודה שלי רותם קוראת להן "נעלי הליידי גאגא שלך" (כנראה שהיא לא באמת הסתכלה על מיס גאגא לאחרונה...) עלו 14 דולר באתר של FOREVER21.



8) המצועצעות- עם פפיון גדול ועקב קטן (הכל יחסי...), עושות רגל של ילדה קטנה וחמודה ומשום מה מזכירות לי את סורי קרוז P: תמיד מתאימות כשלא בא נעל שחורה, נקנו בתאילנד ב-50 ש"ח לפני 4 שנים ועדיין נראות מדהים!



9) נעלי מרי ג'יין: נקנו בגזית בסוף עונה ב-100 שקלים, הנעל הכי נוחה שיש לי, עם עקב דקיק (בעל חיבה רבה להתקע בתוך חריצים של מרצפות) וצורה מיוחדת מאחור.

10) הכלתיות: נקנו בתאילנד ב-30 שקלים, יצא שעד היום נעלתי אותן רק בתור נעליים לתחפושות.. D:


 שונות.... shoes with no-names :)

1)  זוג אפור ומתוק עם פפיון וגימור בסגנון מוקסין, עקב קטן ונוח. אוהבת לנעול אותו בסתיו עם סקיני ארוך ובהיר :)


 2) המנומרות (;
"מה את רוצה שאני אביא לך מתנה מל"א? מה?? שוב נעליים?? אבל יש לך מלא!" אמר אריק וחזר מלוס אנג'לס עם שלל נאה ועם הזוג המטריף הזה בשבילי. יש לבחור טעם מיוחד!


3+4) הנוסטלגיות... my first heel shoes
שני הזוגות הראשונים שלי, מגיל 14. הזוג הימני מTOGO ואני לא זוכרת מאיפה הזוג השני. אני רק זוכרת כמה התלהבתי שאני הולכת "על עקבים" והרגשתי מינימום בת 20! נעלתי אותן בכל הזדמנות (ואפילו בבית) למרות שהן אולי 3 ס"מ ושלא ידעתי בכלל איך ללכת עליהן (וזו הגדרה עדינה)... ומאז אני שומרת להן חסד נעורים, לא משתמשת בהן אבל משאירה אותן אצלי במקום בטוח ונעים ;) 


וכמעט סיימנו...

ההתחדשות האחרונה שלי ♥♥ my newer shoes!



לפני שבועיים אני ואמא יצאנו לבילוי נשי של יום שישי בסטאר סנטר באשדוד. התחלנו בקניית מתנות לכל אנשי ימי ההולדת וגם לזוג חמוד שמתחתן בקרוב, המשכנו בזוג נעליים לכל אחת (ירשתי את המחלה ממנה!) וקינחנו בג'פניקה עם קומבינציית טוקיו, רול סנסט ורול ספיישל ג'פניקה... כן ירבו ימים כאלה! :)
כשראיתי את שתי החמודות האלה על המדף ובדיוק במידה שלי, לא יכולתי להשאיר אותן שם לבד! אבא קורא להן "נעלי לארה קרופט" (הוא מת על אנג'לינה ג'ולי) ואני חושבת שהן היו שוות כל שקל מתוך 150 השקלים ששילמתי עליהן!

ואני חייבת לשתף גם בנעליים המהממות שאמא קנתה- (כמה חבל שהיא גדולה ממני ב-3 מידות!! :/)
the amazing shoes that my momi bought...

מצדיעה לארה"ב :P

בהמשך יעלה גם פוסט הנעליים השטוחות, וכשהחורף יגיע סוף סוף- גם פוסט נעלי החורף :)
אז יקרות... מה אהבתן? מה לא אהבתן? יש לכן שאלות/טענות/מסקנות? שיניתי את ההגדרות כך שכל מי שרוצה יוכל להגיב בצורה הכי פשוטה שאפשר, אז... מחכה ומצפה לתגובות שלכן!

i will write post about flats soon, and when the winter will be close enough - i'll show you 
my winter heel-shoes collection :) so dear readers... what do you like? and what don't? for any question, claims or just for saying HI- please comment :) i'm waiting !


אריאל ♥ Ariel


4 תגובות:

  1. איזה נעליים מהממות. בא לי הכל

    השבמחק
  2. איזה אוסף נעליים מרשים,וואו.
    גם מאוד אהבתי את הסגנון כתיבה שלך.
    מחכה לפוסטים נוספים.

    השבמחק