Translate

יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

חוויותיי כמודליסטית בקורס איפור

אתמול (31/10) נסעתי לת"א כדי לשמש כמודליסטית לאישה מקסימה, ענת, שלומדת איפור אצל ירין שחף. המבחן שלה היה אמור להיות "איפור בהשראה", כלומר- המאפרת בוחרת השראה כלשהי ונותנת את הפרשנות שלה על הדוגמנית, תוך התייחסות לתסרוקת, לתכשיטים, ולתמונה הכללית.
(לכל מי שאין לה כח לחפירות/ לכל הסקרניות, התמונות בהמשך P:)

ההשראה
ענת בחרה כמקור השראה את ציוריו של גוסטב קלימט, צייר אוסטרי שלפי ויקיפדיה היה אחד הציירים הבולטים בזרם היוגנדסטיל הוינאי (אל תשאלו אותי, אין לי מושג מה זה אומר).
הנשים בציוריו הן לרוב בהירות עור ושיער, רכות, ענוגות וזהובות.
(ולרוב חושפות פיטמה בנונשלנטיות)



האיפור
ענת בחרה, בהשראת גוסטב, בזהב ואדום בתור הגוונים הדומיננטים במראה.  העיניים היו מאוד מודגשות בזהוב ואדום, הסומק מאוד מורגש ובולט, ומעל האודם האדום בשפתיים היא הניחה עם האצבע צללית מוזהבת במרכז. מיותר לציין שכל האנשים בסטודיו באו להציץ והביעו התפעלות, ואני הרגשתי כמו מינימום גלית גוטמן. יש פה המון הצללות, ככה שנחסך ממני כל ניתוח פסלטי נחשק- שיוף סנטר, הדגשת עצמות לחיים והצרת אף... חבל שאין איפור כזה גם לציצי!
הגבות שלי סוף סוף מורגשות, כי ענת עבדה עליהן עם המון צללית חומה. בד"כ הגבות שלי ממש בהירות (הרבה יותר מצבע השיער הטבעי שלי) ובלונדיניות לגמרי.

האיבזור
אל גווני האדום והזהב התאמנו לק אדום כמו השמלה, צמיד זהב ושרשרת מדהימה משובצת אבנים בגוונים עמוקים.



השיער
למי שלא שמה לב, השיער שלי עבר לצבע חדש ועכשיו הוא בלונד- דבש בהיר :)  הוא יצא פה הרבה יותר ג'ינג'י ממה שהוא במציאות, אני ממש מאוהבת בצבע החדש ואני אעלה תמונה מהימנה שלו בהמשך P: אז חוץ מזה שפה הוא מתאים באופן מושלם לפלטת הצבעים, היינו צריכות לחשוב איזו תסרוקת לעשות. בהתחלה אני וענת חשבנו לעצב את השיער בצורה מאוד נשית וגלית ע"י בייביליס, ולהשאיר את השיער מפוזר ורך מסביב לפנים. אבל ענת, כמו כל בחורה פרפקציוניסטית (מבינה אותה), החליטה לבסוף שהיא רוצה משהו יותר הדוק ו"מסודר", שלא יזוז בצילום, והשיער שלי עוצב בתסרוקת שענת קוראת לה "גולגול מרושל", למרות שלטעמי אין בו שום דבר מרושל, וכל מי שראה את זה שאל אם היא עושה איפור כלות בגלל התסרוקת המיוחדת :)
הסיכות הקטנות לטעמי מוסיפות המון, ויחד עם השמלה הרגשתי כמו נסיכה יווניה ואלגנטית.

הצלם
קודם כל, הצלם היה מקסים, פשוט מקסים. מאלה שאת מגיעה אליהם, וישר הם גורמים לך להרגיש מיוחדת. קודם כל הוא וידא שאני רוסיה (סוג של, נו, הונגרים הם גם סוג של רוסים) ואז התחיל להלל בפניי את האומה הרוסית ואת נשותיה המהממות. אחר כך הוא הסביר לי איך לעשות פוזות למצלמה, תוך שימוש בביטויים הבאים:
-"כן, תני לי את זה, מבט מתנשא למצלמה, תהיי סנובית, תגרמי לי להרגיש חנון!"
-"דמייני לך שאת גיישה אירופאית וטורפת גברים"
-"אויש מאמוש את ממש פוזאיסטית, אני מת עלייך. גם אם לא היית רוסיה".
והתוצאות לפניכן...

( ועל תמונה זו אמרה ענת- "איזה מזל שעשית שחי...")




לסיכום:
היה ממש מהנה. מלבד זה שאני מתה על זה שמאפרים אותי ומסרקים אותי, גיליתי שאני גם נהנית להצטלם (עם צלם כזה איך אפשר שלא??) ואפילו לא כ"כ גרועה בזה!
לקח לי מלא זמן להוריד את כל האיפור (מהמצח ועד קו השמלה, אלוהים) והמון מגבונים שישארו כאן לנצח ויזהמו את כדור הארץ, אבל כפרס ניחומים השארתי עליי את הריסים המלאכותיים, ועכשיו אני מעפעפת לעוברים ושבים בחושניות סטייל אביבית בר זוהר :)
התמונות בלי פוטושופ ככה שאתן יכולות לראות את כל העבודה המדהימה של ענת כמו שהיא באמת... אין לי מילים לתאר כמה שהאישה הזו מוכשרת. אפילו ירין התלהב !

(כפי שכבר הבנתן, זה הצד הפוטוגני שלי D:)

אז.....
.
.
.
חברות יקרות שלי, אני לאחרונה במחסום כתיבה מטורף אבל הייתי חייבת לשתף אתכן בצילומים הכיפיים שהיו לי. יש לי שני פוסטים -כמעט- מוכנים על המחשב ואני מקווה שהמוזה תחזור אליי בהקדם :)
שיהיה סוף שבוע רגוע, ושבת שלום!

♥♥ אריאל ♥♥

5 תגובות:

  1. מקסימה ! איפור משגע וכ"כ יפה לך אדום

    השבמחק
  2. התמונות מקסימות, את ממש פוטוגנית.
    והרגת עם התיאורים של הצלם... D:

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחח במציאות זה היה הרבה יותר מצחיק!
      תודה רבה... :)

      מחק